ניווט en צור קשר מפה 072-3944440 072-3944440
תיירות שפלת יהודה תיירות שפלת יהודה
icon

יקב חיטים

יקב חיטים

יקב חיטים הוקם בשנת 2013 על ידי עצמון ושרית חגג׳ כהגשמת חזון אישי לממש עבודה חקלאית משלב גידול טיפוח ועיבוד התוצר למוצר סופי – יין.

לאחר טיול בדרך היין בדרום אפריקה התגבשה ההחלטה לשתול במשק בנווה מבטח (ליד גדרה) ארבע זנים עיקריים מרלו, קברנה סוביניון, שיראז ופינוטאז' מדרום אפריקה. עצמון עובד אדמה בתחום הגינון והקמת פרויקטים מזה 25 שנים. שרית היא בוגרת הפקולטה לחקלאות בתחום הגנת הצומח. השילוב המוצלח בעבודת הגינון (חיטים נוי בע"מ) הועתק לנטיעת הכרם והקמת היקב המשפחתי על אדמה מקומית במשק החקלאי הצמוד לביתה של המשפחה במועצה באר טוביה. החזון הוא לגדל ענבי יין איכותיים בפיקוח צמוד, במינימום ריסוסים ושילוב מקסימלי של עיבודים טבעיים בהדברת עשביה ע"י בעלי חיים והדברת מזיקים בעזרת אמצעים ביוטכנולוגים. עם העשייה הגיעה ההצלחה והיין הראשון של היקב – יין שיראז 2013 זכה במדליית כסף בתחרות טרה וינו 2015. היקב מקומי משפחתי, בו משתלבים גם שלושת הבנים נעם, רועי ועומר שעוזרים כל אחד בהתאם לזמנו הפנוי. אנו מטפלים בכרם בעצמנו ומודעים לכל שלב ושלב בגידול עד לשלב הבציר ועשיית היין ביקב. הקפדה על איכות בכל השלבים ניכרים במראה הכרם המטופח ובמוצר הסופי שלנו, יינות מורכבים, מעניינים במגוון טעמים וריחות.

מרכז מבקרים – יקב חיטים

מרכז המבקרים של "יקב חיטים" מתאים לאירועים הנערכים באווירה שלווה וכפרית, הרחק מרעש המכוניות בעיר וקרוב כמה שיותר לטבע. אנו מזמינים אתכם לחגוג את האירוע היקר ללבכם באווירה פסטורלית ושקטה. מרכז המבקרים שלנו מתאים למגוון רחב של אירועים עד כ-50 אורחים – גם מהסקטור הפרטי וגם מהסקטור העסקי. לבחירתכם, אפשרות לשלב שירות של קייטרינג חיצוני באירוע. בעונות המתאימות, ניתן לארח חלק מהאירוע תחת כיפת השמיים. המדשאה המוריקה שלנו גדושה באווירה קסומה, של כרם ענבים וטעם בוטיקי-ייחודי. את החוויה ביקב ניתן לשדך גם לארוחת בוקר מפנקת או ארוחת ערב. בסמוך ליקב ישנן אטרקציות נפלאות המאפשרות לכם לערוך לו"ז גדוש ועשיר בפעילויות בהתאם לצרכים ואופי האירוע, בהתייעצות משותפת נרכיב את המסלול הנכון.

אירועים פרטיים  – יקב חיטים

אנחנו חוגגים את מיטב האירועים הפרטיים: חתונות בוטיק קטנות, ימי הולדת, הצעות נישואין, ימי נישואין, אירועים משפחתיים או כל אירוע אחר שמשמח אתכם עד 50 איש. בחורף עד 30 איש בחלל הסגור. האווירה אצלנו ביקב היא משפחתית וחמימה ומאפשרת לכם ליהנות מנוף כפרי, שלווה ופס קול של ציוץ ציפורים.

אירועים עסקיים – יקב חיטים

האירועים שאנו מארחים עבור בית העסק שלכם כוללים את כל האירועים העסקיים: ימי גיבוש לצוותים, סדנאות, אירועי השקה למוצרים ושירותים, ישיבות של צוות ההנהלה, הרצאות לצוות העובדים שלכם, אירועי בוטיק ייחודים ללקוחות, הרמות כוסית לאירועי פתיחת השנה וסוף השנה, הרמות כוסית לכבוד החגים ועוד המון אירועים רבים וטובים. על מנת להפוך את האירוע שאתם חוגגים לייחודי אפילו יותר, אנו מזמינים אתכם גם לשלב סיור בכרם וליהנות מהרצאה מעשירה ומעניינת על יינות וליהנות מטעימות.